Vem jag är

Tänkte att jag kunde göra en snabblisa med lite information av vem jag är, den första jag hade tog jag bort för den för lång!

Namn: Anonym (ni kan kalla mig S)
Ålder: 16
Land: Räknas som Amerikan men i blodet är jag Persier (Iran)
Familj: Mamma, Pappa, jag. (Pappa i USA)
Djur: Inga, men kommer skaffa en massa i framtiden
Hårfärg: Svart, färgat brunt
Hudfärg: Blek
Ögonfärg: Gröna
Längd: 162,5 cm
Artist: Har en massa favoriter för tillfället, men den som jag lyssnat på sen barn och växt upp med är Justin Timberlake, och han har en speciell plats i mitt hjärta.
Band: Paramore (Älskade Paramore innan Twilight), The Pretty Reckless och Nsync
Musik: All typ, från Country till Hårdrock, min favorit typ av rock är Alternaiv Rock, det bästa med den typen av musik är att man aldrig tröttnar på låtarna :)
Böcker: The Twilight Saga och The Host
Filmer: Alla Twilight filmer, Mr & Mrs Smith, Avatar, Seven Pounds, Benjamn Buttons
Kändis jag är kär i: Var det i Justin Timberlake och Brad Pitt, men nu har Robert Pattinson stulit mitt hjärta :)
Skådespelare: Will Smith, Kristen Stewart, Taylor Lautner, Brad Pitt, Angelina Jolie, Jim Carry, Robert Pattinson
Mitt bästa minne: När jag träffade pappa för första gången på nästan 4 år, och när jag var på Justin Timberlakes konsert FutureSex/LoveSound :)
Talang: Sjunga... och jag hoppas skådespela, men vet dock inte om jag är bra. Får höra att jag är det, men dem kanske ljuger :S
Dröm: Bli skådespelare och Veterinär/Psykolog och lära mig hur man spelar gitarr
Dåliga vanor: Bita på naglarna och prata för mycket när jag inte borde
Bra egenskaper: Mycket förståndlig, alltid glad och positiv, står alltid upp för mina nära och kära, aktiv, rolig, men kan även vara seriös i seriösa situationer (ex diskutioner) vågar tala ut, respekterar andra.
Dåliga egenskaper: Kan lätt bli sur (men bara på vissa människor, annars är det ganska sällan), lat, såras lätt och är väldigt känslig, överbeskyddande, blir oroligt för snabbt

Hoppas ni fick veta det ni ville :) Har ni frågor eller nåt är det bara att skriva en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0