Fantastiska produkter på Kicks!

Vädret hade klarnat upp efter ett tag så jag drog till stan och gick runt i affärer. Sedan gick jag in i Kicks och hittade helt underbara produkter. Produkterna heter O-gloss, O-plump och O-glow av Smashbox Cosmetics. Helt klart produkter jag tänker köpa och rekomendera.

O-gloss
är en typ av läppglans som du får i en liten tub som lätt får plats i väskan. Dock är denna produkt väldigt unik. När du trycker ut läppglansen ur tuben så har den ingen färg, helt genomskinlig. Men när du applicerar den på dina läppar anpassar den sig till den färgen du har på dina läppar och ger dig en färg som passar dig.Alla får sin egen unika färg som passar ens hudfärg och läppar helt perfekt.
Läppglansen känns väldigt bra på läpparna, jag vet dock inte hur länge dem sitter på läpparna men den är väldigt tjock så den lär sitta på ett bra tag.





O-plump
gör inte samma sak, i alla fall inte lika mycket, utan den gör läpparna fylligare och större. Dock hade den ingen effekt på mig när jag satte på den.






O-glow
är något annat som du hittar i en tub, men en aning större. Detta använder man som rouge. När du trycker ut gegamojan ur tuben är den genomskinlig, men när du sätter på den anpassar den sig till din hudfärg och ger dig den perfekta färgen. Du kanske tycker att den måste vara dålig för att rougen är som en kräm, men den här "krämen" är väldigt "torr", den lämnar inte en fet yta efter sig, utan den sjunker direkt in till huden och lämnar en fin och fräsh lyster efter sig. Den här krämen går att sätta på väldigt lätt också, man behöver inte gnugga på huden för att flytta den lite längre upp för ansiktet.




Dessa produkter är någonting jag rekomenderar för alla!

xoxo / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0