"Min bästa vän är min vibrator!"....

... säger Taylor Momsen som spelar Jenny i världsfenomenet Gossip Girl, och som är även en modell och är artist i hennes rockband The Pretty Reckless.
Det alla inte vet är hon bara är 16- alltså min ålder. Enligt Disorder Magazine sa hon; "She's not into guys, waits a beat, then adds she's not gay but just bored of men and her best friend is her vibrator." ... *host host* VA?!

Många dömmer redan Taylor för hennes Punkrockiga klädstil och att texterna till hennes låtar är för "framåt" för hennes ålder. Enligt henne handlar hennes album om "life, love, death, sex, murder, drugs..." ect ect, så för 16 år är det inte konstigt att många dömmer henne för hennes utseende, musik och låttexter. Så nu när hon helt utan problem börjar prata om sitt wannabe "sexliv" kommer hon att dömmas ännu mer för den hon är, nu tycker jag däremot att dem har en anledning. 
Dessutom hade hon nyligen setts på hennes konsert där hennes tampongtråd hängde utanför hennes trosor.

Jag har absolut inga problem med Taylor då jag faktiskt gillar henne och hennes musik, men när man är 16 och börjar prata om sin kärlek till sin dildo för hela världen när det finns hur många sjuka psykopater som helst har hon (enligt mig) gått helt över gränsen.
Det enda att tänka på då att "det hon sa om hennes dildo" var från någon annans mun, alltså inte från hon själv, utan tidningen påstår att hon sagt det, så det här kan vara ett otroligt dumt ryckte, men det jag vet är att hon kommer få frågor om hennes kärek till hennes dildo hela hennes liv...

Vad tycker ni om detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0