Länge sen!

Hej igen mina få bloggläsare =)
Jag har varit borta nu lite, det är för att jag firat min födelsedag! Det var helt underbart! Kommer att fota mina presenter och visa upp dem för er =D Det var inte så många, men jag älskade varenda! =D



Jag och min BFFFFFFFFF gick och käkade sushi på sämsta stället. Jag äter bara Californian Roll vilket består av krabba, avokado, majonäs, (ibland gurka). Men när vi var på det dåliga stället fick jag 10 Californian Rolls med lax, morötter, gurka, avokado, en typ av löv, och en gul konstig grej. Jag sa till dem att det här är helt fel och frågade ifall dem kunde byta det till Californian Roll, men det visade sig att detta var "deras" typ Californian Roll. Men wtf?! Ska man sälja Californian Roll ska man väl fan ha originalet och inte ha en egen typ! Fy skäms! :(



Sedan när jag gick hem och skulle fira så köpte dem en tårta åt mig, och vi åt inte den på det normala sättet, vi alla tog våra skedar och bara käkade direkt ur tårtan som djur! Gud vilka roliga bilder det blev! =D



Men samtidigt kände jag mig ganska deppad över att pappa inte var här.. Det kändes fel. Liksom allting var kul och så, men det kändes ändå alltid som att någon saknades, och jag vet redan vilken smärta pappa känner över att han inte kan fira min 16 års födelsedag... Det måste kännas hemskt för honom, och det dåliga är att jag känner hans smärta. Så efter jag hade ringt honom, han sagt hans gratulationer, och lagt på var jag bara tvungen att gråta.. Det kändes så hemskt. Hans lilla flicka äldre och äldre, och han får aldrig se mig växa upp ... :/

Aja, vill inte deppa er med mina ord. Men dagen var fantastisk!

xoxo / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0