WHAT THE FUCK

Snälla, om ni ska ta bild på er själva och försöka se fina/sexiga ut eller whatever och inte vill visa era pattar för alla, ta inte på er en u-ringad tröja, och sedan lägg en stor svart fläck över era pattar... -.-
Alltså helt ärligt? What the fuck. Varför gör ni det? Det är så jävla fult!
Det finns också ett alternativ att "skära" bilden så att man tar bort vissa ställen, funktionen brukar heta "Crop" på Photoshop eller Picnik.com..

Det jag försöker säga är GÖR INTE DET! Det är så fucking fult! Och om ni inte gillar era anikten, eller näsa, eller whatever, kladda inte över stället, det ser också helt fuckat ut. Jag tycker att om man vill ha en bild men inte gillar sitt utseende i den, kan man göra ett "skämt" av sitt ansikte, måla en smilis över eller nåt. Men ta inte och kladda över en viss del av ditt ansikte, det är bara fel, fel, fel och sa jag fel? Ja, det gjorde jag nog. Men jag säger det en gång till. Fel.

Aja, hoppas jag har fått folk att inse hur fucking failat det ser ut när dem gör det. (Och ursäkta för alla mina svordommar i inlägget, brukar inte svära så jättemycket, men jag var bara tvungen)

BTW, är hemma! Hade en underbar dag med familjen :D

xoxo / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0