Soligt och mysigt

Hej bloggen!
Var ute idag och hängde lite i stan, vädret var så soligt och skönt!
Köpte bara en sak, en rosa armbarn med en rosett på för bara 20kr på Kappahl. Jättesöt! Om man har på sig en outfit som är riktigt tuff och "mörk", och sedan tar på sig armbandet, kommer den är göra hela outfitten söt och godislik :)

Som sagt kan jag inte ladda upp bilder så jag kan berätta det jag hade på mig idag...

1) Ett svart linne
2) En svartblommig, väldigt tun liten grej som går bara till midjan (kan visa bild på den sen)
3) En grå tygväst
4) Jeansshorts
5) Svarta tights
6) Mina nya skor (som jag visade i ett tidigare inlägg)

Det såg i alla fall väldigt fint och modernt ut...
Det var en kvinna som stirrade på mig i stan. Hon satt med ryggen mot mig när jag höll på att gå förbi, hennes kompis stirrade, och sen vände tjejen som satt med ryggen mot mig om och typ glodde på mina ben och skor och sen upp till ansiktet. Ingen aning varför hon gjorde det.. Tyckte hon jag var ful eller? ... Weird.. till och med min moster sa till mig att hon stirrade, nästan blängde..

Aja, det var lite om min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0