Teen Choice Awards!

Glömde berätta om detta i förra inlägget!
Var det någon som kollade på Teen Choice Awards igår natt kl 02?

Jag skulle, men bestämde mig för att sova istället.
Den började klockan 02, och dem visade när Michael Buckley (youtube.com/whatthebuck på Youtube) intervjuade olika kändisar på Blåamattan.
Dock hade jag sett den innan eftersom eventet inte var Live, utan dem hade spelat in den och sänt den dagen efter, och Blåamatta-grejen är ca 1 timma, och jag orkade inte vara uppe tills klockan 03 för att se på något som inte ens är Live (Det är ju bara roligt när det är Live). T ex, när MTV Europe Music Awards, MTV Video Music Awards eller MTV Movie Awards ska visas brukar jag sitta uppe tills klockan 05 för att se på det för det är så jäkla kul! Det är ju Live, och man ser vad sina favoritkändisar gör just den sekunden! :D

Så jag kollade på Teen Choice Awards på Youtube idag istället och DET VAR AWESOME! (Du kan se den här: http://www.youtube.com/watch?v=n_9T62kNgcw) -varning för någon av dem första noterna Katy Perry gör.. ugh, very, very bad...- 

Var så glad över att Twilight filmerna vann så många priser, och att stjärnorna i den gjorde det med. Dem är ju helt underbara!

Robert Pattinson vann

  • Choice Movie Actor: Drama, Robert Pattinson (Remember Me)
  • Choice Summer Movie Star, Male: , Robert Pattinson, (The Twilight Saga: Eclipse)
  • Choice Movie Liplock: Robert Pattinson and Kristen Stewart, (The Twilight Saga: New Moon)
  • Choice Movie Chemistry: Kristen Stewart and Robert Pattinson, (The Twilight Saga: New Moon)
  • Most Fanatic Fans : Twilight Cast (Tycker dock att Bieberfans borde ha fått detta..)

  • Taylor Lautner vann

    Choice Actor, Fantasy: Taylor Lautner, New Moon
    Choice Male Hottie: Taylor Lautner
    Choice Red Carpet Icon, Male: Taylor Lautner
    Choice Smile Presented by Invisalign Teen: Taylor Lautner





    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0