Någonting fast i halsen....

Oh em gee, jag vaknade klockan 13:30 idag! Ååååh, jag har missat heeeeeeeeela dagen!
Fan va hemskt, jag hatar att vakna sent, speciellt när klockan är nästan 2...

Anywho, jag sitter och kollar på kanal 5, kvinnor föder barn och så... Åh va hemskt, jag vill inte ens tänka på att det kanske blir jag någon gång i framtiden ... Läskigt hur mycket värk man får gå igenom, när dem skriker låter det som om någon hugger dem till dötts...
I alla fall, bort sett från det sitter jag här och dricker min goooooda kaffe med en chokladblandning inuti. YUM YUM! Kaffe men grädde är nog något av det bästa jag vet :D

Så nu när kaffet är slut känner jag någonting vasst kvar i halsen ... kom det alltså från kaffet? För jag har inte ätit något annat... Det är för djupt för mig att dra bort, och det sticks när jag sväljer :S Hur kunde jag inte känna den här grejen i munnen när jag tog den klunken? Så nu måste jag hitta någonting tjockt att svälja, brukar få höra att det är bröd som man ska svälja vid sånna tillfällen.. ska nog dra och göra det nu.

Men en sak innan jag går! Jag har en otrolig insektfobi, och det har blivit värre med åren (jag får panik bara av en fluga och börjar ibland gråta), men idag när världens spyfluga kom in, tog jag modet och mosade den!! :D Gud va stolt jag är över mig själv, (jag vet att det låter töntigt, men pågrund av min fobi har jag inte gjort det på några år), så nu är det världens äckelfläck på fönstret...

Aja, nu ska jag dra och käka lite bröd mina små kycklingar x)

Btw, har ni hört Katy Perrys nya låt? Teenage Dream? ååh, så jävla bra! Det är en sån låt som kommer vara med en hela livet, det känns som om man faller för någon all over again!! <3 Love it!
Här: http://www.youtube.com/watch?v=8fj2HVYlD_4&feature=player_embedded

xoxo / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0