Förlåt så hemskt mycket...

Hej bloggen ...
Förlåt att jag varit borta så länge. Jag har både inte haft tid, och inte pallat. Jag menar, jag har ju bara några få läsare så mina inlägg är ju egentligen inte så värst viktiga.
Hur som helst, under den här tiden jag varit borta har jag varit i England, London. Det var så otroligt kul!
Fick se min älskling Robert Pattinson på Madame Tossauds eller vad den nu heter (om ni inte vet vad det är, är det ett vax museum), så  såklart såg jag inte den riktiga Rob, vilket är synd..
Sedan ville jag ta en bild med min andra älskling, Justin Timberlake. Men hans Vaxstaty var lite förstörd efter att folk tagit på honom osv, så de tog bort honom för tillfället för att fixa till honom lite, så jag fick aldrig en chans att ta kort med honom :/

Sedan kollade vi på en 4D film (4D är ungefär som 3D, men man får uppleva lite fler grejer, ex, stolen vibrerar, ånga sprutar på oss osv, allt detta händer beroende på vad som händer i filmen), och den lättskrämda jag höll på att bli galen! Alla mina reflexer dansade loss! Gud vad läskigt det var! När en av karaktärerna i filmen stack ut sina klon så stack det saker i ryggen på en från stolen!! Fy vad jag skrek! Men det var något av det roligaste jag gjort på ett tag!
Har ni chansen att gå på en 4D film, gör det nu annars så får ni en smäll...

Aja, här är några bilder! (Tänker dock inte lägga ut bilder på mig själv)

Tom Cruise på vaxmuseet!

George Clooney!



Robert fick stå i sitt eget rum!









London Eye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0