Every heart has a teeny tiny rockstar waiting to burst! :)

Hejsan bloggen!
Jag vet att jag är sen med att uppdattera, jag har varit och shoppat i Kungsbacka med familjen, men jag köpte bara en sak, en T-shirt som egentligen inte sitter helt perfekt. Funderar över om jag ska lämna tillbaka den, men den hade världens sötaste tryck på. Jag älskar nämligen T-shirts med tryck, och den hade ett meddelande på den. Super gulligt! Den är bara ganska bred och sitter konstigt runt midjan, inte det finaste kanske... och man kan inte sätta på ett bälte för då skulle det bara täcka för den söta texten...

Nu när jag åkt till halmstad för att träffa mina vänner och så har jag inte med mig kamera sladden, jag tar aldrig med mig kamera sladden när jag åker till halmstad för att jag inte gillar att lägga upp bilder på deras data. Så jag hoppas ni kan klara er ett par dagar utan egenfotade bilder! :)


xoxo / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0